091020

Hejsan svejsan!

 Ännu en arbetsdag avklarad:) Var väldigt lugnt på jobbet idag, så jag slutade en halvtimme tidigare. Passade på att gå en sväng i stan i Lund. Hittade inga direkt fina kläder, men det blev lite annat smått och gott. Bland annat denna ursnygga väska från Friis & Company. Älskar såna väskor. Var inte dirket planerat att jag skulle köpa någon väska, blev ett impulsköp. Kunde helt enkelt inte motstå denna läckerbit. Inte så farligt dyr för att vara Friis & Company heller. 499:- på Chic & Chic i Lund, på nätet kostar den 599:-. Så blev nöjd med mitt inköp:)



Visst är den snygg:)

Var även inne en sväng på Panduro Hobby och köpte en snygg väggdekoration.



Vet inte riktigt var jag ska sätta den än, men tror den kommer bli snygg på en vit vägg.


Var även innen en sväng på H&M och hittade lite smått och gott. Blev två par overkneestrumpor, ett par vanliga gråa och ett par gråa med lite mönster i. Jättesnyggt till leggings och stövlar. Värmer gott gör dem också nu när det är så kallt ute. Köpte även puder och inpackning på H&M.

Innan jag skulle åka hem från Lund var jag bara tvungen att köpa lite godis som jag ska mumsa på ikväll:)

Sista dagen jag jobbar imorgon innan min fyra dagar långa ledighet:) Ska bli sååååå skönt att ha en långhelg.

Nu blir det tv, ska kolla på Grannfejden som jag spelade in igår, och käka mitt mumsiga godis till det:)

Massa kramar ♥


Kommentarer
Postat av: karin

Hej jag heter karin och jag är mkt avundsjuk på dina inköp:O

2009-10-21 @ 18:59:07
URL: http://iamafuckingpricess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0