091019

Då var måndagen snart slut, härligt :) Dagen började tyvärr inte så bra, förlov mig, men hann med bussen ändå och kom till jobbet samma tid som jag brukar. Men någon frukost hann jag inte med.

Resten av dagen har i alla fall varit bra. Har varken haft ont i magen eller huvuvärk idag som jag ofta brukar få på eftermiddagen. Så skönt att slippa det och bara kunna må bra.

Idag när jag kom hem lagade jag lite god soppa. Passar perfekt nu när det är så kallt och tråkigt väder ute.

Ikväll ska jag städa till lille Hoppeplutten och sen ska jag kolla på Grannfejden. Sista dagen jag träffar Danne nu på några dagar innan han åker till Göteborg med jobbet. Men han kommer hem på torsdag kväll igen, så är inte så länge.

Får väl ta tag i att tvätta lite nu också, tvättkorgen är överfull....:(

Kramar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0