091018

Hej allihop!

Då var det söndag igen. Helt galet var helgerna går fort. Men denna veckan som kommer jobbar jag bara måndag, tisdag och onsdag. På torsdag och fredag är det SEMESTER:) Ska bli sååå skönt!

Har varit och jobbat hela denna veckan. Har haft ont i magen lite då och då och huvudvärk så gott som varenda eftermiddag, men det har i alla fall gått och jobba. Men börjar verkligen bli drygt att aldig må riktigt bra.

I fredags var jag och älsklingen på middag hos Linda och LH. De bjöd på goda tacos och hemmagjord glass, mumsigt :)

I lördags blev det en sväng till Nova med syrran och älsklingen. Vi hittade lite att shoppa allihop. För mig blev det inhandlat en kofta och leggings på Gina Tricot, en top på H&M och lite andra småsaker. Karin hittade lite kläder och älsklingen två "tramströjor". Till kvällsmat gjorde Danne och jag god kycklingwokgryta med ris till, mumselimums:) Sen blev det mys i soffan med den fjärde Johan Falk filmen, Leo Gaut. Var helt okej film.




Idag har det blivit två långa promenader i skogen med Ludde. Har ju varit jättehärligt höstväder idag, så passade perfekt med promenader. Har även städat och fått lite ordning här, tyckte det var saker överallt.... Men nu är här fint iaf:) Var och lämnade Ludde hos mamma och pappa ikväll och blev bjuden på en jättegod gryta där, den får man nog fråga om receptet på och testa laga hemma nån gång.

Nu ikväll blir det lite tv-tittande och sen nanna. Ska upp tidigt imorn, som vanligt. Ska bli skönt att kunna sova ut sen fyra dagar i rad.

Vad tycker ni förresten om min nya design på bloggen? Jag tyckte den blev jättesöt med min lille Ludde! Lite roligare än innan. Var min gulliga syster som hjälpte mig fixa...

Hoppas ni får en fortsatt bra kväll!

Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0