091010

Känner mej så uttråkad för tillfället. Har varit hemma från jobbet nästan hela vecka för jag har haft så ont i magen. Verkar tyvärr vara jättesvårt att få tag på en läkare som kan hjälpa mig med detta. Blir verkligen trött på det. Hade lika ont i magen för några veckor sen och fick va hemma från jobbet då med. Inte alls kul. Blir så deppig av att bara va hemma. Denna veckan har det alltså inte hänt något kul direkt.

Har varit en sväng i stan med syrran idag, tagit en fika och tittat lite i affärer, men hittade inget kul att köpa. Hyrde i alla fall en film som jag ska se ikväll, den tredje Johan Falk filmen.

Blir även lite middag ikväll hos föräldrarna med lite släktingar. Men tror inte jag stannar så länge, vill bara va hemma när man inte mår bra.

Så tråkigt att vara utan älsklingen när det är helg också, nu har vi inte setts på 5 helger, jättetråkigt. Han har varit iväg på massa jakt och fiskeresor. Men nästa helg ska vi antagligen göra nåt ihop i alla fall, ska bli roligt. Vi har nog inte ens ätit frukost ihop på över en månad eftersom jag alltid går upp tidigare än han när vi jobbar, och ja, sen har vi inte setts på helgerna heller. Så jag hoppas verkligen att det inte blir någon jakt eller nåt fiske nästa helg.

Hoppas ni får en fortsatt bra helg allihop!

Kramar ♥


Kommentarer
Postat av: Jörgen

Nästa helg blir det inga längre äventyr vad gäller jakt & fiske :)

2009-10-11 @ 13:48:58
Postat av: Anonym

Hoppas du kan få hjälp med din mage snart, måste ju finnas någon läkare som kan hjälpa dig....

Krya på dig

Kram från Elin och lilla Annie

2009-10-12 @ 22:34:26
Postat av: Linda

Hej gumman!



Så söt din blogg har blivit, med söta lilla ludde:)

Kramilikram!

2009-10-19 @ 13:05:26
URL: http://lindaracz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0