091004

Då var det söndag igen och ännu en helg som snart är slut...

Inte klokt vad tiden går fort, speciellt helgerna. Man skulle varit ledig på fredagar också så man hann göra lite mer...

Har inte hänt så mkt i veckan,  har mest varit jobb. Har varit så trött på kvällarna när jag kommit hem så det har bara blivit middag och sen tv. Inte så överdrivet roligt...

I fredags åkte jag i alla fall hem till mamma och pappa och åt god hemlagad middag. Efter det hyrde jag en film och myste med Ludde. Blev Johan Falk, Vapenbröder. Var helt okej, bättre än Wallander.



I lördags var syrran och jag en sväng i stan och handlade. Blev en söt halsduk som matchar vantarna jag köpte förra helgen...




Blev även inhandlat en jättesnygg tröja på MQ...




Mysig nu när det har blivit så kallt ute...

Blev även inhandlat diverse småskraft. Köpte även en försenad födelsedagspresent till min syster, en jättesöt navelpiercing med en rosa fjälril.

På kvällen blev det födelsedagskalas för syrran. Hon fyllde egentligen år för en månad sen, men vi har inte kunnat fira det förrän nu eftersom hon har jobbat varje helg. Denna lördagen var hon i alla fall ledig, så nu kunde hela tjocka släkten samlas. Var jättetrevligt, ett tag sen man såg alla. Alltid extra roligt att träffa mina små minsta kusiner, de är så gulliga :)

Idag har jag börjat göra julkort. Är hög tid för det nu om man ska hinna göra till både försäljning och för "eget bruk"... Hann inte göra så många, men fina blev dem iaf. Blev även lunch hos mamma och pappa idag...

Har varit och solat ett par gånger i helgen också, skönt att få lite färg... Sen har det varit en massa mys och promenader med min söta Ludde.

Ikväll har Danne och jag käkat en god middag och nu blir det snart lite mys framför tvn.

Ska försöka va duktig å skriva ett inlägg sen i veckan..

Ha det bra så länge..

Kramar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0