091124

Nu har jag haft ont i magen i en vecka, börjar bli riktigt jobbigt. Är verkligen trött på det. Får verkligen hoppas att min nya läkare kan hitta vad som är fel.

Men nog med tråkigheter, på fredag blir det Italien:) Ska verkligen bli jätteroligt. Skönt att få komma bort lite.

Ikväll har jag varit ute och gått en runda i Veberöd. Har egentligen ingen riktig koll på byn, även om jag bor så nära. Gick i alla fall en lång runda inne i ett villaområde. Var till och med lite vilse ett tag... Jag måste har världens kassaste lokalsinne. Tillslut hittade jag i alla fall tillbaks till min lilla bil och kunde bege mig hemåt igen. Blev en härlig promenad och mycket frisk luft även om jag gick lite vilse:)

Ikväll blir det lite godis och Andra Avenyn...

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Anna

Ha, det så trevligt i italien. Är grymt avis på dig vännen. Vi får ta bio sen när du kommer hem, får se den 3 filmen i stieg larsson triologin!!! Kram kram

2009-11-24 @ 21:36:35
URL: http://annak84.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja, det ska bli superskönt. Längtar verkligen.

Ja, om inget annat händer så ska vi nog kunna se den nästa helg.



Kram kram

2009-11-25 @ 21:21:58
URL: http://annak84.blogg.se/
Postat av: Charlotte

lika kass lokalsinne som jag då.. jag är verkligen sämst på att hitta ..:)

2009-12-08 @ 10:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0