091115

Hejsan svejsan!

Då var snart en vecka till slut. Tycker tiden går snabbt som tusan.

I fredags kollade jag och Danne på den femte Johan Falk filmen, Operation Näktergal.



Tyckte den var riktigt bra. Bara den sjätte filmen som ska ses också. Blir kanske nästa helg.

I lördags var det shopping för hela slanten på Nova tillsammans med min söta syster. Blev inhandlat en hel del, så nu får man hålla i pengarna resten av månaden...



Dessa snygga stövlarna inhandlades på Skopunkten, snygga till både kjol, klänning och jeans!


Köpte även ett par moccastövlar med fransar på sidorna,Tyvärr hade de inte med dessa stövlarna på Skopunktens hemsida, och jag lyckades inte ta någon bra bild på dem heller, men hur som helst så var de iaf jättesnygga!



Söt kjol som jag handlade på Vero Moda.



Var bara tvungen att köpa denna koftan, såååååå söt. Bra passform okså. Köpt på MQ.



En liten rosett på koftan, var verkligen "pricken över i:et"!



Lite miniblommor som inhandlades under dagen. Passade bra på soffbordet...

Blev även inhandlat lite underkläder på Gina Tricot. På H&M köpte jag också lite underkläder och annat småplock, smink m.m. 

Vi avnöjd en god lunch på den exklusiva restaurangen Mc Donalds.....

Blev en jättetrevlig dag, som alltid när jag hitta på nåt med min kära syster ♥


På kvällen var vi på middag hos Peter och Anette. Rikard, Ida och Isa var också där. De hade lagat en jättegod trerättersmiddag och till det var det goda drinkar och vin att dricka. Lilla Ludde var också med, han skötte sig utmärkt hela kvällen. Ställde in sig ganska så bra hos värdinnan, och fick smaka en hel del gottigheter i köket....:)

Idag blir det städning, här ser ut som ett bombnedslag.  Senare i eftermiddag ska vi nerom en sväng till Ystad och lämna Ludde hos mina föräldrar. Ikväll ska vi äta grillad kyckling i ugn med god pommes och sås:)

Hoppas ni har haft en bra veckan och en härlig helg:)

Massa kramar från mej å Ludde




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0