091110

Länge sen jag skrev något här... Är verkligen på tiden för ett inlägg nu.

I fredags åt Danne och jag god middag ihop och sen kollade vi på en film. Såg "Boy A", tyckte den var ganska kass. Ingen film jag rekommenderar er att se.

I lördags var jag ute med Ludde en lång runda i skogen. Den promenaden kunde slutat riktligt illa. Ludde fick gå utan koppel hela rundan, gick hur bra som helst innan han fick upp ett spår av något djur, troligen ett rådjur. Han sprang iväg snabbt som tusan, var omöligt att hinna ifatt han och till slut såg jag inte han alls. Inte så lätt att hitta en liten hund i en stor skog, så jag ringde efter mina föräldrar och syskon som hjälpte mig leta efter lilla Ludde. Efter ungefär 1,5 timme hittade vi honom äntligen, då var han ganska trött. Blev jätteglad när jag äntligen hittade honom. Trodde verkligen att det värsta skulle hända när han stack iväg. Denna lilla hund har alldeles för mycket jakt i sig, så nu blir det till att gå i koppel i fortsättningen när vi är i skogen...



Sååå skönt att ha den lilla plutten hemma igen...

Senare på kvällen blev det middag tillsammans med familjen, farmor och farfar och min morbror och hans familj. Det bjöds på god smörgåstårta och mumsiga vanlighjärtan till efterrätt. Huvudpersonen för kvällen var naturligtvis min söta lilla kusin Nicolas:)



Fast nu är han visserligen inte så liten längre, tyckar att han växer så att det knakar...

I söndags solade jag och gjorde en massa julkort.

Igår och idag har jag jobbat som vanligt. Hade sekreterarmöte på jobbet idag...


Hoppas ni får en fortsatt bra vecka!

Kramar♥

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tänkte anställa dig sen till att göra dopkort. Hehe



kram på dig gumman

2009-11-10 @ 19:30:28
URL: http://annak84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0