091104

Lilllördag idag :) Mer än halva arbetsveckan har gått, skönt:) Tycker denna veckan känns lite smådryg. Skönt att det snart är helg igen!

Idag tränade jag äntligen igen efter flera veckors uppehåll. Jag har varken haft tid eller ork att träna, men nu tog jag äntligen tag i det. Kändes verkligen kanonbra att träna igen. Ska försöka träna i alla fall två gånger i veckan. Jag får helt enkelt försöka ta mig tid att göra det.

Imorgon tänkte jag sola lite, var också ett bra tag sen. Har inte tagit mig tid till det heller. Men har ändå hållt mig hyfsat brun, är ingen blekfis än i alla fall. Men nu är det dags att bättre på brännan lite. Gillar inte alls att va blek.

Ikväll ska jag göra lite fler kort och kolla på Bonde söker fru. Såg ni förresten Ullared i måndags. Jag och älsklingen höll på att skratta ihjäl oss åt vissa som var med där. Helt galet program och kul människor som var med:)

Ni får ha en fortsatt bra vecka!

Kramar




Kommentarer
Postat av: katten

katten gillar detta:D

2009-11-04 @ 19:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0