Sista dagen som 24-åring...

Ja, idag är sista dagen innna jag fyller 25. Nu börjar man bli gammal... Morgondagen kommer bestå av shopping och antagligen en god middag på kvällen med älskling!

Tänkte i alla fall börja skriva lite om gårdagen. Vi var på middag hos Ingo och Jenny med lite andra vänner. Var jättetrevligt och det var god mat. Några bilder från kvällen:





Danne med Jennys hundar...



David granskar gamla flammor i en skolkatalog som har några år på nacken...



Danne hade radat upp en hel del dricka framför sig.... :)



Danne och Linus blossar..... Toffe i bakgrunden...



Värden och värdinnan för kvällen...



Ja, det var ganska så mörkt när vi väl spelade kubb.. Lite väl mörkt kanske.....



Ja, det var vad som hände igår..

Idag var Danne och jag inne på K-rauta i Malmö och handlade alla saker till Dannes badrum. Blev ju en "nätt" liten summa allt gick på, men fint kommer det att bli i alla fall.

Ikväll var min familj här. Vi åt god hemmalagad pizza och sen spelade vi kubb. Kvällen avslutades med en god marängtårta som mamma och jag gjorde. Naturligtvis ska jag bjuda er på bilder från kvällens händelser.....



Älsking och Ludde myser..



Syrran som fjompar sig..



Brorsan spelar kubb. Kolla in hans skugga så tuff den blev!



Ludde satt och tittade på när vi spelade kubb!



Nära skjuter ingen hare. Denna kubben har faktiskt inte trillat.... :)



Den goda tårtan som mamma och jag gjorde! Visst blev den fin!?

Oj, detta blev ett långt inlägg med många bilder. Men nu får det räcka med bloggandet för ikväll. Hoppas att ni får en fortsatt bra kväll och en mysig söndag imorgon..

Kram på er ♥





Kommentarer
Postat av: Helena

Grattis på födelsedagen

2009-05-24 @ 08:00:46
URL: http://lantligt.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack själv för en trevlig kväll! :-) Och grattis på födelsedagen!!

2009-05-24 @ 12:09:08
URL: http://www.worldofjenny.blogspot.com
Postat av: Anonym

Fina bilder (not!). Vi hade uppskattat lite fler bilder på sorken:D gott att ja har ätit en mussla;)

2009-05-24 @ 20:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0