Shopping...

Tyvärr kunde inte Helena följa med och shoppa idag så Anna och jag fick åka iväg själva.

Vi började dagen med en god bakad potatis på Graffiti på Center Syd. Efter det så hittade vi en hel del att handla båda två. För er som är nyfikna så lägger jag ut lite bilder på det jag köpte.....






Söta flipflops från NewYorker.



Köpte även ett par snygga flipflops till Danne på H&M. Vi lär behöva flipflops inför vår Kretaresa....



Jättesöt klänning från Vero Moda.



Såhär blev klänningen på mig... Blev lite ljus bild. För mkt sol...



Köpte även en supersöt tunika på Vero Moda.





Och såhär fin blev tunikan på mej. Riktigt somrig :) Ska nog ha ett svart linne under den istället, tror det blir finare.

Köpte även ett par söta snobbentrosor och 2 svarta linnen på H&M. Alltid bra att ha.

Vi avslutade shoppingdagen med varsin god glass, så vi var både mätta och belåtna när vi åkte hemåt igen...

Danne är iväg i Sthlm med jobbet idag så han kommer inte hem förrän senare ikväll. Jag och Ludde får underhålla oss själva. Får se om vi kan se nån kul film eller nåt...

Hoppas ni får en mysig kväll allihop ♥

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej ohh va ni låter till att ha haft kul, önskar att jag hade kunnat följa med....:=(

2009-05-14 @ 20:40:42
URL: http://lantligt.blogg.se/
Postat av: Annie och Elin

Snygga kläder du har köpt!Kram från Annie och Elin

2009-05-14 @ 20:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0