Festen :)

Festen igår tyckte jag blev väldigt lyckad. God mat, trevliga vänner och släktingar och dessutom en massa fina presenter. Tack så jättemyckte till er som kom, ni gjorde verkligen min dag till en toppendag. Och ett speciellt tack till mamma, pappa och min kära bror för att ni hjälpte mig att både sätta upp och ta ner partytält. Och allt annat ni fixade. Det hade inte gått utan er.

När alla kom så fick de god bål med jordgubbar i och efter det fick de gå en tipsrunda. Efter det blev det goda smörgåstårtor och till efterrätt hade vi kladdkaka med coctailbär och vanlijvisp.  Vi sjöng även en del under kvällen, det ända problemet var vem som skulle ta ton, så det blev inte alla sånger som vi hade planerat att sjunga. Men men, det gör ju inget. Min lilla kusin Kasper hade skrivit en egen liten sång som han sjöng ihop med Danne. Han är så söt och duktig. Bara 7 år gammal och ställa sig och sjunga för en massa folk han inte känner. Verkligen jättetufft!

Ja, det var vad som hände på kvällen i korthet. Gästerna gick hem ganska så tidigt, men Madde och hennes pojkvän stannade kvar och partade vidare med mig och Danne. Var jättekul, blev en hel del roliga bilder under de sista timmarna, men de kommer jag inte lägga upp här :)

Idag har vi tagit ner tältet och städat här, tog ganska lång tid, men jag hade som sagt tur och fick hjälp av min kära familj.

Nu ikväll var vi på middag hos Dannes föräldrar och firade Mors Dag. Vi var ganska så sega idag både jag och Danne, så vi stannade inte så länge.

Tänkte bjuda er på några bilder från festen som Danne tog. Min syster har tagit en hel del bilder till som jag kommer lägga in här senare.. Så håll utkik efter dom... Titta och njut :)



Såhär fint var det inne i tälten!



Danne tog inte så jättemånga bra bilder på mig. Men ni ser i alla fall hur jag ser ut i den söta klänningen som jag köpte. Gillade den jättemycket. Fler bilder på mig i klänningen kommer upp när jag får bilderna från min syster...



Denna bjuder jag på.... :)



Linda och syrran...



Lite folk...



Jag med min lilla söta kusin Nicolas i knäet...



Mer folk...



L-H ser helt galen ut :)


Så nu får det räcka med bilder för idag... Kanske lägger in fler imorgon.

Kram på er allihop!


Kommentarer
Postat av: Helena

Alla bilder var JÄTTE fina, synd bara att jag ser hemsk ut på den jag är med, skäms skäms. Ser tjock ut i den jackan får nog lägga undan den nu tills nästa vår :=)

2009-06-01 @ 10:05:20
URL: http://lantligt.blogg.se/
Postat av: den mystiske

när togs denna bilden på mig:O tack för en trevlig fest:D

2009-06-01 @ 10:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0