090528

JAG HAR ÄNTLIGEN TAGIT EXAMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har visserligen lite att komplettera på vår rapport, men det har så gott som alla. Så det ska nog Madde och jag reda ut. Ikväll dricker jag vin och firar! Längtar till lördag när det blir till att fira ordentligt!

Var och handlade lite smycken som jag ska ha till festen på lördag innan idag i Malmö. Kommer nog bli fint. Avslöjar inte vad det är än. Och jag tror jag har bestämt mig för vilken klänning jag ska ha på lördag, men det får också bli en överraskning :)

Gjorde ett fint blomsterarrangemang idag som jag ska ge till mamma på söndag på mors dag:) Får ju inte glömma bort lilla mamma! Såhär tjusigt blev det...



Kul att göra arrangemang själv och inte köpa allt färdigt!

Imorn ska jag sola på förmiddagen och sen kommer mamma, pappa och brorsan hit och hjälper mig sätta upp partytälten till på lördag. Sen ska vi åka till Sjöbo och hämta stolar och bord.

Nu får jag fortsätta dricka mitt vin :)

Kram ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis grattis gumman!! Ses på lördag. Kram på dig

2009-05-28 @ 21:31:53
URL: http://84.blogg.se/
Postat av: grattis vännen..

2009-05-28 @ 21:39:15
Postat av: emily

grattis..=)

2009-05-28 @ 21:39:57
Postat av: den mystiske

Grattis:) finfint:D tur att mamma inte läser din blogg:P

2009-05-29 @ 11:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0