090527

Idag har jag gjort färdigt det sista till examinationen och oppositionen imorgon. Känns skönt att ha det färdigt. Men jag är nervös som tusan inför morgondagen, vill bara få det överstökat. Ska bli härligt imorgon eftermiddag när vi har redovisat klart. Sen efter det bjuder skolan på skumpa, inte helt fel. Det kan vi nog behöva efter morgondagens övningar...

Har även träffat Anna ett tag i eftermiddag. Vi tog en fika på Espresso House som precis har öppnat i Ystad. Sen shoppde vi lite också. Jag köpte lite smått och gott, nya underkläder, en ny mascara, rouge, nagellack och ansiktsmask. Innan Anna och jag träffade köpte jag en klänning till som jag antagligen ska ha på lördag. Lite svårt nu eftersom jag har 2 nya klänningar och gillar båda. Jag får ha dom på mig några timmar var under kvällen kanske...haha... Såhär ser den ut i alla fall...



Snygg va! Klänningen är från Vila....

Tog ingen bild när jag har den på mig, men det kommer senare...

Nu ska jag fortsätta att vara nervös inför morgondagen..... :(

Kramisar ♥

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Snygga klänningar... Vila har riktigt fina klännigar faktiskt!!



köpte sandalerna på Bianco... tyckte de var rätt coola :)



vi ses på lördag =)



kramizz

2009-05-27 @ 23:25:50
URL: http://speedie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0