090526

Det är inte klokt så mycket vi har att plugga nu inför examineringen på torsdag. Kl 14.00 på torsdag kommer jag vara glad att det äntligen är över. Får bara hoppas att det inte blir alltför mycket som ska ändras sen i examensarbetet efter oppositionen....

Men nog om pluggandet, det finns ju roligare saker....
Som t.ex. en ny kjol från Esprit.....


Visst är den söt!

Har börjat fundera på vad jag ska ha på mig på lördag när jag ska ha min fest. Kanske det blir denna somriga klänningen från Vila som jag köpte igår.....



Såhär ser den ut på mig:



Dålig bildkvalitet, men ni ser ju på ett ungefär i alla fall..

Bloggar mer imorn om jag hinner...

Kram ♥

Kommentarer
Postat av: sanna

Svar: näe jag tror inte heller dom godkänner det. Så tråkiga dom är!



Fin klänning! :)



Kram

2009-05-27 @ 10:56:19
URL: http://spalm.blogg.se/
Postat av: sanna

Förresten, ska du hem till Marie? :)

2009-05-27 @ 10:56:37
URL: http://spalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0