090522

Idag har Danne och jag varit inne på K-rauta i Malmö och beställt så gott som allt till hans nya badrum. Klinker, duschdörrar, kommod osv. Kommer blir jättefint. Längtar till det är färdigt.

Vi var även inne en sväng på Elgiganten och beställde en kombinerad tvättmaskin och torktumlare. Ganska smidigt eftersom det tar mindre plats.

Eftersom det var jag som körde idag bestämde jag att vi skulle köra in om en sväng till IKEA med, vilket inte direkt gillades av Danne. Vi hade Ludde med oss så han gick en sväng med honom medan jag var inne och handlade lite. Blev ett par ljusblåa gardiner och små gulliga kaktusar..



Blev några stycken. De små krukorna har jag köpt innan på IKEA.



Var även inne en sväng på Plantagen och köpte dessa fina krukor med blommor till. Passar perfekt till Dannes smala fönsterkarmar....

Ikväll blir det lite grillning hos Jenny och Ingemar. Får hoppas att det inte blir sånt busväder som det var igår. Ingen höjdare att va ute då...

Hoppas ni får en jättemysig fredag allihop ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0