090521.. fortsättning...

I eftermiddags var Danne och jag ute på en långrunda med Ludde. Vi gick en runda i skogen och sen gick vi ner till Vombsjön. Där är en liten fin sandstrand som Ludde gillade. Han grävde en massa, hittade pinnar och sprang rundor. Han badade även lite i sjön, han gick ut självmant så jag blev lite förvånad. Danne han tog också årets första dopp. Jag hoppade över att bada, tyckte det såg lite väl kallt ut.



Ludde som vilar efter badet. Han fick ta sig en dusch när vi kom hem också eftersom han var helt sandig och smutsig. Men det viktigaste var att han hade roligt i alla fall :)

Nu har vi precis ätit tacos.. Var jättegott. Längesen vi åt det...



Visst ser det gott ut! Man blev mätt som en plätt nu efteråt!

Ikväll ska älskling och jag kolla på "Bonde söker fru". Älskar det programmet, så roligt att titta på :) Efter det blir det antagligen en film och lite mumsiga chips med dippa :)

Kramisar ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0