090520

Idag har jag spenderat större delen av dagen i Ystad. I förmiddags solade jag. Var skönt att sola, var ett bra tag sen. Vid lunch åkte jag iväg och klippte mig. Tog bara topparna som jag brukar. Hade sålt en hel del kort hos min frisör, roligt! Så jag fyllde på med nya.

I eftermiddags åkte jag, min bror, min kusin och morbror en sväng till Bo Ohlsson. Jag köpte lite scrapbookingpapper och en söt liten nalle att hänga i bilen...



Visst var den gullig! Och luktade gott gjorde den me :)

Efter besöket på Bo Ohlsson åkte jag hem till mamma en sväng och tog en fika i trädgården. Var jättehärligt väder ute!

Nu har Danne och jag precis ätit middag. Blev grillad zuccini, grillat vildsvin och potatisgratäng.

Har handlat lite söta blommor och krukor till Danne med. Så här fint blev det...



Fina blommor och krukor som är köpta på Plantagen...



Älskar hjärtan på tråd. Är så fina. Och krukorna var också jättegulliga! Dannes och min bil i bakgrunden....

Sist men inte minst tänkte jag lägga in en bild på min lilla sötnos!



Sååå söt :)

Hoppas ni får en trevlig kväll allihop ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0