090518

EXAMENSARBETET ÄR FÄRDIGT!!!!!!!!!

Så skönt att äntligen vara färdig med arbetet. Jag har precis läst igenom allt och Madde läste igenom allt igår. Så nu finns det inte så mycket mer att göra nä att skicka in det. Såååå härligt!

Idag hade jag tänkt sortera mina sista kläder och lägga in dom i garderoben. Är bara en IKEA-kass med kläder kvar, sen är det färdigt. Blir antagligen ett par rundor i skogen med Ludde också samt lite städande och fixande i Dannes hus och i hans trädgård.

Sen ska jag planera till min examens- och 25årsfest också. Som det ser ut nu så är det 47 personer som kommer. Jätteroligt att så många kunde komma. Har en hel del kvar att köpa till festen och som sagt en massa till att planera. Ska bli jättekul med en så stor fest. Hoppas bara att det kommer va fint väder också.

Hoppas ni får en fin dag allihop även om det är tråkigt väder ute...

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Helena

Grattis till att det är färdigt, så skönt

2009-05-18 @ 11:27:37
URL: http://lantligt.blogg.se/
Postat av: Karin

Congratz:D Och karin kommer arbeta som officiell paparazzifotograf:D

2009-05-18 @ 11:50:32
Postat av: Charlotte

Oj, vad många som kommer... blir kul.. =) skönt att va klar med arbetet kan jag tro. kramiz

2009-05-18 @ 15:54:29
Postat av: Linda

Tack vännen, du e go du!

Kramar till världens mest underbaraste vän!!!!

Kram kram

2009-05-18 @ 19:05:48
URL: http://lindaracz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0