090517

I förmiddags var vi en sväng i Sjöbo och lämnade gamla kläder till insamling. Skönt att bli av med det. Efter det var vi runt på ett par stället i Sjöbo och kollade upp priserna på smörgåstårtor till min fest. Bestämde mig för att beställa från ICA. Vi har beställt där förr när Danne har haft fest och då har dom varit goda. Var även hos en kompis till Danne och bokade mer bord och stolar till min fest eftersom det är fler personer som kommer än vad jag hade räknat med. Men det är bara kul :)

I eftermiddags hälsade vi på Dannes föräldrar och fikade där. Efter det åkte vi hem och hälsade på vår lilla guddotter Annie. Har inte träffat henne på ett par veckor nu, så vi tyckte att hon hade växt jättemycket. Här kommer lite söta bilder på snäckan...





Hon hade jättesöta kläder på sig som vanligt!



Så gullig min... :)



Annie med hårbandet som hon fick av mig och Danne...



Annie sitter i mitt knä och kollar i sin bok...



Annie i sin gåstol...



Efter besöket hos Annie gick vi en sväng i skogen med Ludde. Han passade på att gräva lite.....



Nosen och tassarna blev ganska så skitiga...



Det blev en ganska stor håla till sist....



Vi har med andra ord hunnit med en hel del idag. Nu ska vi snart äta middag, kyckling med pommes, grönsaker och tzatsikisås. Blir nog mumsigt. Sen blir det nog mys framför tv:n resten av kvällen.

Kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0