090512

I förmiddags arbetade jag med examensarbetet. Skrev sammanfattning och fixade lite här och där. Känns inte långt kvar nu tills arbetet är i hamn! Ska lämnas in på onsdag nästa vecka, det lär vi hinna utan några problem.

Har strykit en massa kläder idag och hängt in i den nya garderoben. Riktigt skönt att ha fått lite ordning på alla kläder!

I eftermiddag har jag fixat i Dannes trädgård, fortsatt att rensa rabatter. Inte så kul, men det blir fint sen i alla fall. Ludde ville gärna hjälpa till idag med, men idag fick jag sätta stopp för det...

Ska snart fixa lite middag till mig och Danne och en kompis till Danne som kommer hit. Blir laxpanna med färskpasta och grönsaker. Mumselimums!

Ikväll ska Danne iväg och jaga så Ludde och jag får vara hemma själva. Ska nog bara ta det lugnt och kolla på TV. Ska nog ta en titt i taxfreekatalogen som vi fick hemskickad idag. Där fanns massa kul saker!

Ha en bra kväll allihop ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0