090507

Idag har Madde och jag varit inne en sväng i Lund och arbetat med examensarbetet. Vi har delat ut enkäter och så har vi haft en gruppintervju med sekreterare från HIA. Efter det gick jag en liten sväng inne i Lund. Kikade lite i affären, blev inga inköp, bara shampoo och balsam.

När jag kom hem tog jag tag i sorteringen bland mina kläder igen. Blir ju deprimerad av att se alla gamla tråkiga kläder. Men börjar i alla fall se ett slut på det nu. Men som sagt det är mycket jag vill slänga. Och naturligtvis vill jag ju köpa en massa nytt. Blir perfekt nu när jag ska till Göteborg imorn. Lär säkert hitta nåt snyggt som kan inhandlas :)

Ja, Göteborg imorn, så då lär jag inte blogga. Skriver sen på lördag när jag kommer hem.

Hoppas ni får en mysig helg allihop för det ska jag ha!  ♥

Kommentarer
Postat av: sanna

Ha det så trevligt i Göteborg!

2009-05-07 @ 22:19:22
URL: http://spalm.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack :) oh, vad avundsjuk jag blir. Vill också till Göteborg!

2009-05-07 @ 23:04:41
URL: http://johannasignal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0