090505

I förmiddags städade jag lite och började sortera bland mina kläder. En hel del som jag ska slänga och lite som man kan ge bort. Man har ju mycket kläder, men det mesta är gamla kläder som man ändå inte använder. Tråkigt, så lika bra att inte ha kvar det då när det bara ligger och tar plats. Mycker roligare att köpa nytt :)

I eftermiddags åkte jag en sväng till Nova tillsammans med Helena, Johanna och hennes lilla dotter Ofelia. Precis innan vi skulle gå in på Nova gick brandlarmet. Kändes ju ganska snopet att vi inte ens fick gå in på Nova. Alla som var därinne fick gå ut och en hel del valde att köra hem. Vi gick in en sväng på Skopunkten och Bolagret innan de öppnade Nova igen. Var antagligen bara en övning som tur var...

Väl inne på Nova började vi med en fika på Espresso House. Jag tog en cola och en hallon- och kardemummamuffins, de är såååå goda.

När fikan var avklarad var det dags att shoppa lite. Jag köpte inte så jättemycket idag, tänkte spara lite av mina pengar tills älsklingen och jag ska till Göteborg på fredag. Blev några små inköp i alla fall...




En snygg lång t-shirt / klänning från Vila. Tänkte ha den till min bolero som jag köpte för ett par dagar sen. Och sen svarta leggings till också. Kan nog bli fint!


 
Underkläder från H&M och Gina Tricot. Riktig fin gul vårfärg!

Förresten så fick Danne och jag ihop garderoben igårkväll. Tog ett par timmar, men snyggt blev det!

Imorgon bär det av till Ystad igen. Jag ska hämta ut mitt pass, sola och hälsa på mamma och pappa. Ska även lämna av Ludde och Hoppe hemma hos föräldrarna. Jag ska vara i Lund och Malmö hela torsdagen och arbete med examensarbetet och sen på fredag ska Danne och jag till Göteborg och stannar där över natten. Så det är därför som jag behöver lite passning av mina små sötnosar.

Hoppas ni får en mysig kväll!

Kramar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0