090504

Då var det måndag igen. Nu är det minsann ingen sommarvärme ute längre... Tråkigt med regn, men det behövs visserligen...

I förmiddags var jag och solade. Sen packade jag ihop en massa kläder hemifrån som jag ska sortera hos Danne. Är mycker som jag inte använder som likabra kan slängas. Åt lite lunch sen hemma hos mamma och pappa. Efter lunchen tvättade jag bilen tillsammans med min bror. Behövdes verkligen, den va ganska så "dammig".

Senare på eftermiddagen körde jag till Danne igen. Han hade fått en massa fiskar nu när han var på fiskeresa i Blekinge, så det blev färsk lax till middag. Gott!

Nu ska vi försöka sätta ihop garderoben från IKEA, inget litet projekt. Men det blir säkert bra...

Hoppas ni har haft en bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0