090503

Hej allihop!

Idag har jag och Danne varit på IKEA en sväng. Köpte lite leksaker till Ludde, filtar, glas, en ram och lite annat smått och gott. Danne köpte äntligen en till garderob. Behövs till alla kläder. Jag har fortfarande ganska mycket kläder kvar i Ystad eftersom Danne inte har haft någon mer plats i sina garderober. Men nu är i alla fall det problemet löst :) Denna fina garderob blev det:



I eftermiddags åkte jag hem om en sväng till mina föräldrar. Fikade god rabarberpaj där och sen blev jag bjuden på god middag där med. Gjorde ett par kort med blommor där också under eftermiddagen, blev ganska fina.

Nu har jag nästan precis kommit hem till min lägenhet i Ystad. Känns lite tomt här nu när man inte är här så ofta. Blir nog lite tv-tittande ikväll och en promenad med Ludde i stan.

Imorgon har jag inte så mycket planerat. Ska i alla fall gå och sola lite så jag får lite färg. Sen tänkte jag tvätta bilen hemma hos mina föräldrar.

Hoppas ni får en härlig söndagskväll allihop!

Kram ♥

Kommentarer
Postat av: sanna

Den var väldigt enkel och snygg! :)

2009-05-05 @ 09:18:00
URL: http://spalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0