Två jobbintervjuer avklarade...

Idag har jag varit på två stycken jobbintervjuer i Lund. Känns skönt att det är avklarat, jobbintervjuer är inte det lättaste tycker jag. Speciellt när man ska beskiva sina positiva och negativa sidor, brukar vara lättare att någon annan ska beskriva mig än att jag ska göra det själv. Men men, jag tyckte i alla fall att det gick bra. Var och blev intervjuad av två enhetschefer, en för Psykiatri Skåne och en för Södertull Vårdcentral. Jättetrevliga tjejer jag blev intervjuad av, men gud vad de hade en massa frågor. Allt som allt tyckte jag att det gick bra och jag kände mig nöjd med svaren jag hade gett dom, så nu är det bara att hoppas på det bästa!

Ikväll blir det nog lugnt. Har precis varit ute och gått en runda i skogen. Ska snart laga middag till mig och Danne. Är så mysigt att man nästan bor hos han nu. Bor ju inte här helt och hållet eftersom jag fortfarande har kvar min lägenhet i Ystad, så blir väl att man åkte dit en sväng när det är helg i alla fall.

Imorgon ska jag och Madde börja med vårt examensarbete. Ska faktiskt bli ganska intressant. Skönt att komma igång med det, då blir man fortare färdig :)

Nu får det vara slutbloggat för idag.. Ha en härlig måndagkväll allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0