Tredje inlägget för idag...!

Vad har hänt? Jag brukar som max skriva 2 inlägg per dag, så detta blir lite av ett rekord för mej :)

Är hemma hos älsklingen nu, vi har precis ätit en jättegod middag. Grillad kyckling med pommes och en god sallad. Drack en god cider till det :)

Linda och jag träffades innan och gick i stan och tog en fika. Min syster gick också med oss ett tag innan hon skulle vidare till körskolan.

Fick en parfym av Linda idag när vi sågs. Escadas nya parfym Escada Ocean Lounge. Den lyktade verkligen jättegott. En blommig, söt doft, helt i min smak. Kommer nog passa perfekt nu till våren och sommaren. Tack så jättemycket gumman. Var väldigt gulligt av dig ♥

Escada Ocean Lounge

Håller på att ladda ner en film nu, The Promotion. Ska nog se den ikväll med älsklingen, eller så blir det Lets Dance.

Köpte ett par söta dukar idag när vi gick på stan. En beige och en grön- och vitrutig... Och så blev det en rouge från H&M...

Hoppas ni får en trevlig fredagskväll allihop ♥

Kommentarer
Postat av: Karin

We love den parfymen:D

2009-03-10 @ 21:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0