Tisdag!

Har varit ledig idag. Härligt :) Har fixat lite här hemma idag och sökt lite jobb som medicinsk sekreterare. Börjar ju verkligen bli dags att söka jobb nu, bara 3 månader kvar till examen!

I eftermiddag var jag hos farmor och farfar. Har inte träffat dom på länge, så det var verkligen på tiden att jag gick dit. Min syster var också me och hälsade på dom... Vi fikade och sen spelade vi kort ihop, var jättemysigt. Alltid lika roligt att träffa dom. De är så söta ♥

Ikväll kmr min söta syster hit. Vi ska sola och kanske ut och gå en lång runda. Sen blir det mys i soffan me lite godis!

Imorgon är det skola hela dagen. Vi ska jobba med vårt grupparbete. Skönt att det snart är färdigt!

Ha en bra kväll sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0