Tisdag och onsdag.

Igår hände det inte så mycket på dagen. Tog det ganska lugnt och var ute med Ludde. Var iväg en sväng och solade också. På kvällen kom Karin. Vi gick en lång runda md Ludde och sen kollade vi på TV och åt chockladpuddig på kvällen :)

Idag har jag skrivit klart min hemtenta. Känns skönt att vara färdig redan idag. Inlämning är inte förrän kl 12 på fredag, då jag blev färdig i god tid. Har klippt mig idag också, tog bara topparna, men det blev nån cm kortare... Alltid så skönt precis när man har klippt sig, håret ser mkt bättre ut. Har även hälsat på en runda hemma hos föräldrarna idag. Och i eftermiddags var jag en sväng hos farmor och farfar.

Ikväll händer det inget speciellt. Ska styka lite tvätt och kolla på Efterlyst. Nu ska jag fixa nån mat, blir nog pyttipanna, love it :)

Ni får ha en trevlig kväll allihop ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0