Tänker på Ludde...

Lilla Ludde är fortfarande kvar på djursjukhuset... :(

Jag ringde innan idag och kollade hur det var med han. Han hade i alla fall inte kräkt mer och inte haft någon diarré, vilket känns skönt! Dock sa djursjukvårdaren att han hade varit väldigt nervös. Och det är ju inte konstigt att han blir orolig och nervös när han är bland främmande männinskor. Men hon sa i alla fall att han var pigg och alert, vilket är ord som vanligtvis brukar stämma in på Ludde :) Han brukar ha ganska bra koll på människor.

Det verkade som jag skulle få hämta hem honom imorgon vid lunchtid. Så nu vill jag bara att tiden ska gå så fort som möjligt. Jag vet att de säkert tar bra hand om han på djursjukhuset, men jag tror inte alls att Ludde gillar att vara instängd i en bur, hoppas att det inte är jättesmå burar i all fall. Jag längtar så efter att få hämta hem honom igen. Det går inte många minuter utan att jag tänker på han..... Får hoppas att tiden går fort och hoppas verkligen att lilla Ludde blir frisk och inte känner sig allt för orolig.



Jag vill ha tillbaka min lilla filur ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Stackars Luddde! Vi håller våra tummar och tassar här för att han blir bättre snart! / Jenny

2009-03-30 @ 18:22:26
URL: http://www.worldofjenny.blogspot.com
Postat av: sanna

Skönt att han har blivit bättre redan! Bara att hålla tummarna att han får komma hem imorgon!

2009-03-30 @ 21:53:04
URL: http://spalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0