Onsdag 25/3

I förmiddags hände inte så mycket. Fick tvättat en del i alla fall, så nu är äntligen Dannes tvättkorg tom igen. Men går väl fort att det är full igen. Blir ju mkt mer tvätt när man är två stycken än när man bor själv.

I eftermiddags var Madde här. Jag bjöd hemme på en god wokgryta med kyckling och grönsaker till lunch när hon kom. Efter det jobbade vi med vårt ex-arbete som vi ska göra tillsammans. Vi var effektiva som tusan idag! Härligt när man kommer någonstans med arbetet. Kanonbra att slippa göra ett sånt här stort arbete själv. Mycket roligare att ha nån att jobba ihop med. Madde och jag funkar så bra ihop till såna här arbeten, vi är på samma nivå, känns bra :) Det blev en rolig eftermiddag trots att vi pluggade...

Har precis varit ute en lång runda med Ludde i skogen. Var skönt att det var som ute, men det var ganska kallt. Så det fick bli vantar, halsduk och vinterjacka. Hade nog inte varit fel med en mössa heller märkte jag när jag kom ut.. Brrr... Hoppas det blir varmare snart, vill verkligen ha vår nu. Allt blir så mycket roligare då.

Nu kommer älsklingen snart hem. Han har varit iväg i nån vildsvinsaffär nu i eftermiddag och handlat lite. Tänk att det finns såna affärer, ganska lustigt :)

Ikväll ska jag ta det lugnt och mysa med mina boys. Har haft ont i magen nästan hela dagen, så behöver nog vila lite. Har haft jätteont i magen nu de senaste dagarna, hoppas verkligen att det blir bättre snart...

Ska ta och borsta lilla Ludde sen också, han fäller päls som bara den. Så det ligger små svarta hår överallt i Dannes hus nu, inte så nice. Blir att dammsuga ordentligt här imorn...

Ta hand om er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0