Lördag och söndag

I lördags var Danne och jag inne på IKEA. Danne fick köpt en massa fina saker. Han köpte bl.a. en snygg liten tv-bänk som han har satt sin stereo och sina högtalare på. Sen köpte vi ett par snygga korgar att ha under bänken också. Blev jättesnyggt. Blev även köpt ljusblåa gardiner, en stor krukväxt och lite annat smått och gott. Vi köpte även en söt liten korg till Luddegubben. Så här gullig var han när han låg i den:







Ludde blev så söt på alla bilderna. Han fick en fin liten leksak från IKEA också, men den bet han tyvärr sönder under kvällen. Inte så ovanligt att nåt sånt händer...

I lördags kväll kom Linda och L-H, Charlott och Andreas hit  och käkade tacos. Var jätteroligt! Tråkigt att Linda och L-H behövde åka så tidigt bara. Blev ganska sent för oss andra, så idag har varken Danne eller jag varit så jättepigga. Men roligt hade vi iaf :)

Annars har det inte hänt så överdrivet mycket idag. Vi har varit nere i Ystad en runda, jag har solat och sen var vi och lämnade Ludde hos mamma och pappa. Köpte förresten tandkräm till Ludde igår, så testade att borsta hans tänder innan idag. Han tyckte väl inte det var nån höjdare direkt, men han luktade väldigt gott när det väl var avklarat!

Nu har vi precis käkat bakad potatis och pizza, riktig söndagsmat, mumsigt!

Imorgon ska jag på 2 stycken anställningsintervjuer i Lund. Ska bli spännande. Ska till en vårdcentral och till psykiatrisk klinik. Har egentligen redan fått sommarjobb på vårdcentralen i Ystad, men har inte skrivit på några papper än, så då kan jag lika bra gå på fler intervjuer. Kanske kan bli lite bättre lön...

Ikväll händer det inte så mycket mer. Blir nog att kika lite på Beckfilmen sen och mysa lite med älskling.

Ha en trevlig söndaskväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0