Långledig nu :)

Ska vara ledig både imorgon och på fredag och sen hela helgen. Härligt! Vi jobbade på bra med vårt grupparbete i skolan idag, därav all ledighet. Ska bara klippa och klistra ihop det sista i vår rapport nu i helgen och på måndag ska vi ses igen och träna på vår redovisning.

Har inte riktigt planerat vad jag ska göra dessa dagar nu när jag är ledig. Men på fredag ska jag iaf träffa Linda. Vi ska nog pyssla och gå en runda i stan. Och till helgen ska jag träffa Danne. Snart kommer jag ju så gott som bo hos han, eftersom jag ska ha min praktik i Lund. Ska bli kul att göra praktiken och examensarbetet i Lund och det ska bli mysigt att bo hos min älskling ♥

Måste börja planera lite för min examens- och 25-årsfest, är ju mindre än 3 månader kvar nu. Får tänka ut vilka jag ska bjuda, var jag ska ha festen, mat osv, men det ska nog fixa sig.

Danne och jag måste försöka hitta en resa också, vi har bestämt att vi ska försöka åka iväg i början av juni efter min examen. Det hade verkligen varit skönt att komma iväg en vecka och bara ha det bra :)

Ikväll håller jag på att tvätta. Sen ska jag ut och gå en runda och senare ikväll blir det Efterlyst.

Hoppas ni får en jättebra kväll!



Hittade en så söt bild på llilla Ludde! Visst är han gullig!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0