Inlägg nr 100!

Dags för inlägg nr 100 i min blogg!

I eftermiddags har vi varit hos Elin, Henrik och lilla Annie. Danne och jag hade köpt en söt liten klänning till henne som hon fick eftersom hon blir 6 månader om några dagar. Såhär ser den ut:



Vi lekte lite med Annie och efter det åt vi fastlagsbullar. Annie hade fått så tuffa hörlurar i limegrönt, hon var så gullig i dom!  Och hon verkade trivas i dom också. Annie är så söt ♥

Efter det åkte vi en sväng till Dannes föräldrar och pratade lite. Sen var vi ute en runda på deras marker med Ludde. Ludde var helt tokig, och trodde vi skulle jaga, så han var helt slut när vi kom tillbaks.

Ikväll ska Danne och jag äta räkor, ost och kex. Ska bli mumsigt :) Sen kanske vi ska kolla på andra chansen i Melodifestivalen. Har laddat ner en film idag me, The Visitor, så den kollar vi nog på efter festivalen.

Nu ska jag lägga in de sista ändringarna i rapporten till skolan och sen skicka ut den till de andra i min grupp.

Ha en trevlig lördagskväll allihop ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0