Gott och blandat...

Idag har jag varit duktig och strykit och städat lite här hemma. Tycker alltid att man berhöver städa, men det är i alla fall skönt när det är gjort.

Har jobbat lite med vår rapport till skolan också idag, har rättat till lite småfel och gjort lite omändringar i texten.

I eftermiddags var jag till och med duktig och fixade lite plättar. Hjärtformade plättar faktisk, inte dåligt det! Skämde även bort mig själv med en fastlagsbulle i eftermiddags, var väldigt mumsigt :) I eftermiddags var jag även ute en sväng i stan och fixade med lite små ärenden.

Ludde och jag har precis varit ute och gott en lång runda. Skönt, men det blåste lite mycket, så det var ganska kallt.

Ikväll ska jag laga nåt gott med kyckling till middag och efter det blir nog kvällen ganska lugn. Antagligen lite mys med Ludde i soffan framför nåt bra på tv. Är ju Lyxfällan ikväll, brukar vara roligt att kolla på. Jag tycker jag kan slösa ganska så mycket ibland, men det är ju ingenting jämfört med de som brukar  va med på Lyxfällan.

Ska fixa vidare lite härhemma nu, köpte några blommor innan idag som behöver sättas i krukor. Kmr säkert  bli jättefint!

Kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0