Fredag

Har varit kanonväder idag, härligt! Nu kommer nog våren snart...

Har varit hos Danne idag och städat nästan hela förmiddagen. Hann även gå ut en liten runda med Ludde i skogen.

I eftermiddags var jag hos Linda. Vi gjorde fina kort och fikade. Var roligt, som det alltid brukar va :)

Efter visiten hos Linda åkte jag och storhandlande till Danne. Känner sig ju som värsta mamman när man kommer där me en kundvagn, jag hatar det.... Sen tvingade Danne mig till att panta en massa burkar och flaskor me, inte heller nåt jag gillar att göra.. Känner mig som en snål luffare då..haha... Men men man måste ju panta, så nu är det överstökat iaf.

Till middag gjorde Danne och jag en god laxpanna med färskpasta och kokta grönsaker, blev jättegott! Så nu är man mätt som en plätt!

Ikväll händer det inget särskilt. Blir mys med Danne och Ludde. Ska nog kika lite på Lets Dance och sen blir det nog en film...

Imorn har jag tvingat Danne att hänga med till IKEA. Jag tycker han behöver lite nya mattor och växter, så får se vad man kan lura på han.... ;) Jag älskar att köpa saker till hemmet, men det finns någon som inte tycker det är så jättekul... Men sen när vi väl har handlat och kommit hem med sakerna brukar du ju tycka att det är ganska så fina saker. Eller hur älskling? Haha...

Ha det så bra ikväll!

Kram ♥


Kommentarer
Postat av: Linda

Så du lyckades att få me Danne till Ikea imorn... Var skoj att ses innan idag. Syns imorn! Kram på dej vännen

2009-03-20 @ 20:39:23
URL: http://lindaracz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0