Fantastiskt!

Idag lycksades jag få in en jättestor kaninbur, Ludde och en massa kläder i min lilla Atos... Trodde aldrig jag kunde få in allt i min lilla bil, men det lyckades. Fantastiskt! Ska bo hos Danne ganska mycket nu under min praktik, därför får Hoppe också bo här. Behövde ta med lite kläder också. Men tog nog inte ens med en femtedel av min garderob, och fick nästan inte plats med det hos Danne ändå.. Vi MÅSTE köpa en ny garderob när jag ska flytta hit på riktigt.

Var precis ute och gick en superlång runga med Ludde i skogen här i Vomb. Är ju kanonbra väder ute, så det va härligt.

Älskling kommer snart hem från jobbet, då ska vi käka pastasallad som jag gjort innan idag, ska bli gott!

Ludde har förresten fått bada idag. Inget han gillar direkt, men det var flera veckor sen han badade sist, så det var på tiden. Jag borstade han också, för han fäller ganska mycket päls nu.. Sen rensade jag öronen och klippte morrhåren på han me, så nu är han hur snygg som helst. Bara klorna också som skulle behöva klippas, men det kan jag inte göra själv. Måste ha nån till hjälp som håller Ludde, för det värsta han vet är att klippa klorna :(

Nu ska jag fortsätta att städa och fixa lite hos Danne...

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0