Då var det helg igen!

I eftermiddag ska jag träffa Linda. Vi ska gå i stan och sen ta en fika. Ska bli roligt, var ju ett tag sen vi sågs.




En gammal bild på mej och Linda från typ 2007...

Ikväll ska jag åka till Danne. Vi ska laga nån god mat och sen blir det kanske en film. Ska se om jag hinner fixa med vår rapport till skolan också lite idag. Åt precis några plättar som jag gjorde igår till lunch. De var goda :) Ludde smakade också ett par stycken och han verkar inte direkt klaga!

Ni får ha en trevlig fredag allihop!

Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin bild på oss gumman, var ett tag sen! Kramilikram

2009-03-08 @ 18:01:04
URL: http://lindaracz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0