Annie 6 månader!

Idag fyller världens sötaste lilla tjej 6 månader! Danne och jag ska fira Annie ikväll. Ska bli roligt :) Inte klokt att hon redan är 6 månader, tiden går så snabbt!

 


Grattis lilla Annie!

Igår skrev jag en hel del på min hemtenta. Skönt att få så mycket gjort som möjligt av den. Inte kul att sitta sista kvällen innan inlämning och skriva på den.

Jag gjorde ett par söta kort igår också. Hade beställt en hel del saker från Stämpelgården, en massa nya 3-D ark och en massa söta blommor som jag fick i fredags. Alltid skoj med lite nya pysselgrejor.

Danne och jag var ute en lång runda i skogen med Ludde. Var skönt att komma ut, men både Danne och jag fick så hemsk huvudvärk när vi var ute och gick, så det var ingen höjdare.

På kvällen var vi hos Andreas och Charlott i deras ganska så nyinköpte hus i Staffanstorp. De hade verkligen fått det jättefint. Ett sånt hus hade man inte tackat nej till.....

Ikväll ska vi som sagt fira Annie. Nu under dagen tänkte jag göra lite kort. Annars är det inget särskilt bestämt.

Hoppas ni får en bra söndag!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0