2 år idag :)

Idag var det 2 år sedan jag och min älskling träffades ♥ Helt galet vad tiden går fort. Vi firade lite ikväll och var ute och åt planka. Var jättegott och mysigt. Kul att gå ut och äta mitt i veckan! Tack för en trevlig kväll Danne ♥

I förmiddags jobbade jag lite med mitt och Maddes projektarbete. Vi ska ses här hemma hos Danne imorn och jobba vidare med det. Jag ska laga en god wokgryta med kyckling som vi ska äta till lunch :)

I eftermiddags körde jag ner en sväng till Ystad och hämtade min post. Träffade även Helena. Vi var och fikade på Snyggles och sedan gick vi en promenad i Ystad. Var skoj att träffas, var ett tag sen sist. Vi får ses snart igen gumman :)

Efter fikan och promenaden körde jag hem till mina föräldrar och pratade lite och hämtade Ludde.

Inte klokt vad det är härligt att ha en egen bil. Visserligen kostar det en hel del, men det är det minsann värt :)

Sov så gott allihop!

Bye Bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Vilket sammanträffande, jag och David firade också 2 år igår! Kämpa på med arbetet! Kram Sofie

2009-03-25 @ 19:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0