090328

Min lilla söta Ludde har blivit sjuk :( Började igårkväll med att han hade kräkt när jag kom hem från Lund.Sen imornse kräkte han igen och var inte alls bra i magen. Och så har det i stort sett varit hela dagen. Stackars lilla Luddeplutten. Men han är i alla fall hyfsat pigg. Och han dricker vatten och äter torsk och kokt ris. Hoppas verkligen att han blir bättre snart ♥

Skulle egentligen åkt en sväng till Nova idag med syrran, men blev inte av eftersom Ludde är sjuk. Jag körde hem om en sväng till mina föräldrar istället. I eftermiddags körde jag och min syster in till Ystad och gick en sväng i stan medan min mamma tog hand om Ludde. Jag var inne en sväng på Apoteket, där var det väldens längsta kö för att hämta ut medicin, fick vänta i över en halvtimme. Efter det gick vi en liten sväng i stan. Jag köpte ett par jeansshorts på Unos kläder. Kan nog bli snygga att ha till ett par svarta leggings och sen till sommaren när man har bruna ben. Köpte även en rosa sjal på H&M och jättegulliga Hello Kitty strumpor. Man kännner sig verkligen som ett barn ibland, men jag älskar verkligen Hello Kitty. Lägger in bilder från shoppingen lite senare eller imorgon.

Resten av eftermiddagen var jag ute hos mina föräldrar.Vi satt och pratade, pysslade lite och tog hand om Ludde. Nu ikväll har jag och resten av familjen hälsat på en sväng hos farmor och farfar, var roligt, alltid skoj att träffa dom, de är så söta och gulliga ♥

Resten av kvällen ska Ludde och jag bara ta det lugnt. Får se om det går någon bra film på TV.

Fick förresten ett bra besked idag. Jag ska få tillbaka pengar på skatten, blev så glad för jag var nästan säker på att jag skulle få betala tillbaka eftesom jag sålt en del fonder som gått med vinst. Men istället fick jag nån tusenlapp. Love it ♥

Middagen och bion med Anna igår var förresten trevlig. Vi får ses snart igen gumman och hitta på nåt!

Nu ska jag mysa med Ludde och äta lite godis.

Hoppas ni har en bra lördagkväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0