090326

Idag fyller Linda 25 år! Grattis gumman ♥

Idag har jag äntligen börjat träna igen. Var alldeles för längesen. Har visserligen varit ute och gått jättemycket den senaste tiden, så helt kass har jag inte varit....

Har tvättat min bil idag. Den blev din som bara den!  Den var egentligen inte i så jättestort behov av att tvättas. Och ändå har jag inte tvättat den en enda gång sen den inhandlades. Gjorde även rent rutorna invändigt eftersom där var en massa nosavtryck från en viss hund......

Har blivit 2 långa promenader med Ludde idag, härligt! Ganska kallt, men det blåste inte så mkt i skogen.

Jag lagade en god potatisgrattäng med purjolök och rödlök till middag idag. Till det gjorde jag en köttgryta med dovdjurskött, morötter, tomat, svamp och lök. Blev supergott! Men man åt alldeles för mkt.. Helt mätt nu....

Ha en bra kväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0