Student ikväll

Ja, ikväll blir det studentfest för min syster, ska bli jätteskoj. Kommer en del folk man inte sett på länge.

Idag har jag och Danne gått en liten sväng i stan i Ystad. Jag handlade lite smycken på Guldfynd från presentkortet jag fick på min exemen av min ena morbror och hans familj. Det blev en silverring, ett par silverörhängen med hjärtan och ett par vanliga örhängen som också var hjärtformade.

I eftermiddag var vi ute och hälsade på Koffe och kollade på deras hus. Anders var också där, så vi tog en liten fika ihop.

Efter det så blev det även en snabb fika hemma hos mina föräldrar.

Sist men inte minst åkte vi hem till Anders och Sara och kollade på huset de hade köpt, det var riktigt fint :)

Nu blir det duschen nästa och sen ska jag fixa till mig...

Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0