Presenterna från festen!

Jag blev väldigt nöjd med alla presenter jag fick på min fest. Tack så mycket allihopa!

Här kommer ett kort på alla presenter jag fick...



Fick så mycket saker att de knappt fick plats på bordet...



Alla de fina blommorna jag fick :)

Jag lägger även in bilder på vad jag fick av alla personer. Kan vara roligt för er som redan hade gått hem när jag öppnade presenterna. Tyvärr börjar vissa av blommorna se lite risiga ut eftersom jag inte tog foto på dom förrän idag. Men jag tänker torka alla rosor jag fick och spara....



Blomma och vas från Kosta Boda. Detta fick jag av Dannes faster och hennes familj. Även Dannes farmor var med på denna presenten.



Av Dannes mormor och morfar fick jag rosor och pengar.



Av älsklingen fick jag ett kort och en jättefin ring. Tyvärr syns den inte så jättebra på bilden. Ni som vill får gärna se den live :)



En fin bukett med rosor fick jag av min bror. Han gav mig även pengar.



Av David fick jag ett presentkort på Bolagret :)



Av Ante och Charlotte fick jag ett fint halsband och ett matchande armband.



Av två av mina morbrödrar och deras familjer fick jag presentkort på H&M laddat med 750 kr. Toppen! I love H&M...



Av mina föräldrar fick jag en blomma, en vas 2 (!) kort och pengar.



Av min ena morbror och hans familj fick jag presentkort på Guldfynd. Får se vad man hittar för fint där :)



Denna bilden blev ju inte alls bra... Men men.. Av Dannes föräldrar fick jag ett halsband med matchande armband. Jag fick även ett jättesött halsband från Pilgrim av dom. Det kommer användas mycket :)



Av Dannes kusiner fick jag lyxig chocklad :)



Av min syster fick jag detta söta armband. Jag fick även ett par snygga svarta shorts av henne, men det var tyvärr fel storlek, så dom får vi byta. (Därför är de inte med på bilden).



Av farmor och farfar fick jag pengar och en fin blomma :)



Av Niklas och Kamilla fick jag en jättefin blomma och en flaska Dooleys :)



Av Linda och L-H fick jag en vacker ros och ett sött kort som Linda hade gjort själv. Jag fick även örhängen från Pilgrim och ett fint armband från Thomas Sabo. Armbandet måste jag tyvärr byta, för det var fel storlek...



Av Rickard, Ida och Isa fick jag ett presentkort på Nova! Bättre kan det ju inte bli :)



Av Madde och Oscar fick jag 6 söta dessertglas och ett fint kort som Madde hade skrivit jättegulligt i :)



Av Elin, Henke och Annie fick jag en duk och en matlagningsbok. Har kollat lite i boken och där är jättemånga smarriga recept. Bara att ställa sig vid spisen :)



Av Helena och Koffe, Anders och Sara och Anna och Martin fick jag en maskin (eller häcksax som vissa kallade det) att stansa ut bokstäver med till scrapbooking och när jag gör mina kort. Perfekt! Jag fick även ett sött kort som Helena hade gjort själv och ett presentkort på Pema, det lär komma väl till pass :)

Så, nu har jag nog fått med allt. Blev en hel del. Är som sagt väldigt nöjd med allt. Tack igen!

Nu blir det mys med Ludde!

Kram på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0