Första jobbdagen avklarad

Såja, då var första jobbdagen på KK i Lund avklarad. Känns skönt, men nu är jag trött. Dagen gick snabbt, men det är en massa nya arbetsuppgifter och rutiner som man ska lära sig. Men det kommer säkert gå bra. De jag jobbar med är i alla fall jättetrevliga :)

Bor i Lund nu i Dannes brors lägenhet eftersom Danne renoverar sitt badrum hemma. Och jag orkar inte åka från Ystad varje dag, är så drygt. Så jag tyckte att detta blev en ganska bra lösning. Jag gillar dessutom Lund, skulle gärna vilja bo här.

Var precis ute och gick en runda här i stan, är jättehärligt väder. Skönt när det är så fint väder på kvällarna. När man jobbar på inomhus på dagarna spelar det ju inte så stor roll vad det är för väder ute.

Nu blir det TV sen ska jag nanna, ska upp vid kvart i sex imorn. Och jag lär få gå upp ännu tidigare sen när jag ska bo i Vomb igen. Som tur är kan man ju sova på bussen i alla fall. Skönt!

Längtar till fredag när man är ledig. Då blir det midsommarfest hos Kofffe och Helena, ska bli jätteskoj!

Kram på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0