090622

Hej allihop!

Då var det måndag igen och ny arbetsvecka. Har gått bra på jobbet idag med, roligt nu när man får lite mer ansvar. Känner verkligen att jag har kommit till rätt ställe. Jag trivs bra och jag har fått bra arbetsuppgifter.

Igårkväll hade vi turen att bli bjudna på middag till Dannes föräldrar, skönt att slippa laga mat själv. Det blev kassler i ugn med nypotatis, sås och sallad. Var supermumsigt! Sen var det jordgubbar och grädde till efterrätt :)

Ikväll ska jag laga tacos, love it :) Det är en maträtt som jag aldrig tröttnar på. Efter tacosen blir det film, var och hyrde den nya Wallander innan... Skulden hette den, får hoppas att den är bra :)

Imorgon blir det Nova med Anna efter jobbet, ska bli skoj :)

Kram på er ♥

Wallander - SkuldenWallander - SkuldenWallander - SkuldenWallander - Skulden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0