090617

Hello allihop!

Det är inte klokt vad tiden går fort, jag har redan jobbar 3 dagar på KK. Imorgon ska jag jobba alldeles själv, ska bli kul. Får hoppas att man får rätt med allt. Dessa 3 dagarna har gått bra. Jag trivs bra och den andra personalen är jättetrevlig. Så för tillfället finns det inte så mkt att klaga på :)

Imorgon efter jobbet ska jag en sväng till Linda innan vi åker vidare till Ystad och hämta lille Ludde hemma hos mamma och pappa.

På fredag blir det till att fira midsommar för hela slanten hemma hos Koffe och Helena. Ska bli riktigt kul. Vet inte vad jag ska ha på mig än, men jag får väl rota lite i garderoben och se om jag hittar nåt kul.

Nu ska jag fixa lite mat, blir pyttipanna ikväll, mumselimums :)

Kramisar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0