090614

Hej allihop!

Idag tänkte jag uppdatera bloggen med lite bilder.

Jag börjar med några bilder från älsklingens och min Kretaresa...



Jag utanför vårt hotell.



Jag och sweetie på en mysig restaurang vid havet.



Jag på vår balkong.



Mingolf...



Lite roligare banor än vad vi har hemma.



Vår pool vid hotellet. Runt 28 grader i vattnet varje dag :)



Jag på vårt hotellrum...

Bjuder på fler bilder från Kreta sen en annan dag....

Tänkte lägga in lite bilder från min syrras student me....



Glad som bara den :)



Emil och Linus var jättefina i skjorta och slips!

 

Lille Nikolas var också fin i slips :)



Kusinerna och Linus.

Tänkte avsluta detta inlägg med en jättesöt bild på min lilla Ludde :)



Såååå gullig!!!

Hoppas ni får en fortsatt trevlig söndag!

Kramar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0