090603

Imorgon åker älsklingen och jag äntligen till Kreta. Ska bli sååååååå nice :) Danne har kollat upp vädret på Kreta och det ser kanonbra ut. Kommer va runt 25 grader när vi kommer ner och på lördag kommer det va runt 30 grader. Vi kommer förhoppningsvis va bruna som pepparkakor när vi kommer hem!

Idag ska jag ner till Ystad en sväng och lämna Ludde och Hoppe till mina föräldrar. De ska passa mina små filurer nu när vi är iväg.

Ska även fixa en del andra saker i Ystad, växla pengar, hämta ut mediciner, handla lite småsaker och skriva upp mig på tvätttid så vi kan tvätta direkt när vi kmr hem :) Lär ju ha en del smutstvätt.

Jag ska även ge ett par presenter till mina kära föräldrar och min bror för att de hjälpte mig så mycket i helgen. Det blir en blomma i en somrig kruka och After Eight. Får hoppas att det blir uppskattat.



Får hoppas att det blir uppskattat...

Nu ska jag göra mig iordning och packa lite inför resan. Sen ska jag käka lite lunch innan jag beger mig till Ystad.

Hoppas ni får en trevlig dag!

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0