090602 fortsättning...

Det blev en kul shoppingdag på Nova idag med min syster. Båda fick handlat en hel del. Här kommer bilder på lite av det jag handlade...



Söta skor från Skopunkten som jag tänkte ha på min systers student och sommarens andra festligheter :)



Snyggt kryddställ från Bolagret.



Jättesnygga champagneglas från Bolagret! Bara 19:- st. Lätt värda det priset. Verkligen fina och annorlunda.



Lovade ju er lite fler bilder från min fest i lördags, så här kommer några till...



Jag fixar håret innan festen... :)



Jag och älsklingen som matchar varandra fint i blått!



Ludde tycker att ölen ser god ut :)



Danne ser ut som en riktig FBI-agent... :)



Min söta lilla syster och min gulliga kusin. I bakgrunden är Anna och David.



Min andra gulliga kusin :)



Nicolas är såååå söt :)



Madde och Oskar går tipsrunda...



Min söta kompis Linda och jag! Våra klänningar matchar varandra fint :)



En massa folk....



Lilla Annie är lika söt som vanligt :)



Smile :)



Avslutar med denna bild på 4 glada tjejer; jag, Madde, syrran och Linda.



Det var allt jag hade att bjuda på idag!

Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0